onsdag

Godmorning sunshines!
imorse vaknade jag faktiskt tidigt även fast det blev sent igår... jag var uppe halv 9! jag har hunnit duscha, sminka mig, platta håret, klätt mig, ätit frukost osv. jag ska ta kvart i 12 bussen till skolan. idag har jag bara MDK och matte så det blir nog en lugn och skön dag! dock slutar jag ganska sent, 20 över 3... sen så ska jag nog gå ett tag på stan. ska försöka hitta en hårfärg, jeansleggings och kanske någon fin tröja eller så! vi hörs senare TJING! 

hemsk bild, och hemskt hår.. men typ sådär ljust men mer askigt vill jag ha!


Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: haha kan tänka mig det ;) KAn lova attd et är inte helt fel :P

2010-05-05 @ 13:38:57
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0