SHOES

sen jag skrev sist har jag hunnit se det senaste bella&tyra show, duscha, fota lite saker, osv.
på mitt helt floppade "önske inlägg" så fick jag en kommentar av att visa mina skor, så det har jag tänkt göra nu.

det här är som mina "finskor". jag har ju mina gamla, smutsiga tygskor och mina uggs men dom orkade jag inte fota!

Mina gladiatorsandaler som är nya för i år.
gladiator-klackar(ganska låga) som jag hade förra året på skolavslutningen.
högklackat med snören, köpte i vintras(ganska låga).
och mina nya favoriter!!!! nelly-skorna!!!! fast jag har ingenaning om när jag ska använda dom(a)


och sen så lånade jag ett par skor av sofie i fredags, och jag verkligen älskar dom!!! dom är ganska låga, det känns inte ens som att man går i klackar och så är dom skitsnygga! vill verkligen ha såna...

Kommentarer
Postat av: sofie!

alltså ameli jag ska ju sälja dom.. ;)

2010-05-03 @ 09:02:11
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0