tisdag

jag vill hitta på något nytt till bloggen, vara lite kreativ.. dock så hindrar min fantasi mig. det är fan svårt att blogga.. vill faktiskt att den ska vara rolig att läsa, för min skull också.

första dagen med mina nya tights gick dom sönder.. på ca 10 min. och så är jag gullig och köper wienerbröd till min pojkvän. dock är det en muta.. haha bara så att jag ska få se mina serier ikv!



skönt iaf att det är sista skoldagen imorgon! dock så är det matte nationella på morgonen.. men jag ska se på den positiva sidan, efter den här terminen kommer jag inte ha någon mer matte! jag ska ej läsa matte B för att jag knappt klarar matte A. nu ska jag sluta skriva... hörs senare, TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0