tonight

ikväll fick jag besök av min älskling! och det behövdes verkligen. fick också nyss veta att jag har sovmorgon imorgon till halv 1, HUR SKÖNT? och jag börjar faktiskt känna mig ganska frisk nu. är inte heller ett dugg trött även fast jag har varit vaken sen 2 inatt.. jag är helt enkelt en utomgjording eller något! så imorgon börjar jag halv 1 med MDK och sen matte och sen slutar jag, nice! sen på kvällen har jag ingenaning om vad jag ska göra, vi får helt enkelt se! SOVGOTT♥

min syster och hennes pojkvän tobias! dom har varit tsm i 3 år i augusti, helt sjukt... men roligt för dom=D


Kommentarer
Postat av: sis

älskar dig gubben, även om du inte ser ut att uppskatta mina pussar!



ps. min arm såg rätt fet ut.

2010-05-05 @ 22:18:34
URL: http://nwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0