varmt ute

idag har det typ varit alldeles för varmt!!!!! fast jag ska inte klaga, det är ju underbart!!!!! dock har jag knappt kunnat sola idag ju pga skola. det borde ju fan vara förbjudet att sitta inne i en skola och jobba när det är så underbart väder ute.

igår så for jag hem till karolina där även robia var. vi grillade och sen hade dom vattenkrig(kunde inte vara med pga att jag inte hade något "vapen" eller ombyte)!!! har massor med bilder som jag kan lägga ut om ett litet tag, måste bara lägga in dom på datorn.

kollade nyss på yr.no och det ser ut som att det kommer vara bra väder även imorgon! det hoppas jag verkligen. imorgon har vi också matte nationella som jag inte ser fram emot, för det kommer inte gå bra. det är inte precis mitt starkaste ämne.

lägger in bilder från igår snart, TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0