10 saker ni inte visste om mig

1. När jag var liten hade jag snagg ett tag.
Jag och min syster lekte frisörer med våra barbiedockor, sedan ville hon klippa mig.
(klicka)

2. Varje gång jag kommer hem ropar jag "HALLÅÅÅÅ!!!" även fast jag vet om ingen är hemma.

3. När jag är ensam hemma så her jag på musik, skruvar upp volymen och dansar, skrik/sjunger.

4. Min "pektå" är längre än stortån.

5. Jag har lätt att börja gilla killar, men svårt att bli kär. Har fallit för 3 killar, men bara älskat en.

6. Jag tycker mer om chips än godis.

7. Favoritgodis är saltlakrits.

8. Jag är ingen glassätare... isf ska det vara isglass och det funkar bara på sommaren.

9. Det skönaste som finns är att duscha och sova.

10. Min favoritpizza är Amigo(skinka, ost och tonfisk).

hmm.. kommer inte på några fler. Det är svårt. Ska göra såna här oftare, då lär ni känna mig bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0