Dag 1 - Om mig

Jag heter Siv Linnea Ameli Winnberg. Jag föddes den 26 April 1993, alltså är jag 17 år. 
Varför Ameli stavas som det gör, varför jag inte har ett "e" i slutet beror på att min mormor heter Britt-Mari utan "e" och då tyckte mina föräldrar att mitt namn också skulle vara så.
Jag bor i en villa på Alhem i Skellefteå med min mor, far och syster.
Jag går Medieprogrammet i åk 2. Det må vara det bästa val jag gjort. Rolig linje och bäst klass!
På min fritid så umgås jag mest med kompisar. Ingen tråkig minut med mina vänner, vad vi än gör.
När jag är hemma så spenderar jag min tid mest vid tvn eller datorn. Stänger gärna in mig på mitt rum, helt mörkt med bara min musik i mina öron som isolerar allt ljud utanför.
Min dröm är att resa jorden runt och få se och uppleva mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0