I am only human

Godmorgon!
Fick inte ens 5 timmars sömn inatt... Igårkväll fastnade jag vid datorn, snackade med trevligt folk i skype, vart pigg/kunde inte sova, såg paradise med syster och helt plötsligt så var klockan 3. Imorse när klockan ringde så ville jag bara ligga kvar.
Hade bara en lektion idag, idrott. Egentligen har jag multimedia nu, men våran lärare är borta så jag läser bloggar och lyssnar på musik. Sen ska jag, Jenny, Emmeli och Evelina träna på vår dans/musik-program.
Igårkväll och idag har jag varit på sjukt bra humör. Jag tror inte att jag har varit såhär lycklig på över 5 månader. Känns sjukt härligt och jag hoppas verkligen att det här bra humöret håller i sig länge nu!
Hörs senare!


bild på mig och Eric från början av 1an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0