Svar från frågestunden!

vilka är dina bästa vänner?=D
Asså alla mina vänner är underbara, vill inte peka ut någon/några speciella. Men Sofia och Filippa är 2 av mina bästa vänner!
säg en sak du ångrar du gjort riktigt mycket?
Just nu kan jag inte komma på något. Ångrar faktiskt ingenting, man lär sig av sina misstag!

fanny:
bästa vännen/vännerna?
se ovan;)
favoritskor?
Mina nelly-klackar! dock använder jag nästan aldrig dom..
favoritårstid?
sommar ofc!!!!!!!!!
slutligen, taggad till halloween;)?
haha men skojar du;)

Anonym:
5 första grejjerna du tänker på hos en kille

leendet, ögonen, rösten, kroppen, utstålningen.

Anonym:
10 snabba du måste välja nåt

cola - fanta
röka - snusa
fest - hemmakväll med kompisar (båda.. man måste ju ha variation!)
lunch - middag
tv - dator
skägg - inget
sommar
- vinter
vin - cider
skellefteå - umeå
jeans - leggngs/tights
engelska - svenska
varmt - kallt
bada - sola
string(skönare) - hotpants(snyggare)
gina tricot - h&m
junkyard - caliroots
jeans - mjukisar
höst - vår
blogg - facebook
morgon – natt

Emma:
1.Hur snygg tycker du att du är på en skala från 1-10?
Svårt att sätta sig själv på en skala. kanske en 7a? haha fråga inte mig..
2.Är du nöjd med din utbildning?
Den är jätterolig, men kanske inte något man ska gå om man vill bli tex läkare.
3.Är du kär just nu?
nepp.
4.Är du en singel tjej eller förhållande tjej?
Förhållandetjej!!!
5.Vilken roll har du i ett förhållande?
Jag är en ganska "mysig" person men gillar att bestämma.
6.Vad faller du för hos killar?
Deras utstrålning.
7.Vem ser bäst ut av dina vänner, både tjej/kille
Alla mina vänner är skitsnygga! Men amanda lilja är one of a kind!
8.Varför umgås du mest med yngre?
Jag umgås med dom som jag trivs med, ålder är bara en siffra! Folk borde inte ha så mkt fördomar mot dom som är yngre, dom är lika bra som alla andra!

O:
hur kan en vanlig dag se ut för dig när du inte går skola ?
Jag är väl med kompisar, vi hittar på något kul och busigt, eller kanske går på stan.
Om jag är själv så spenderar jag säkert min tid vid datorn eller tvn!

FILIPPA:
du är en av dom finaste jag vet ameli jag undrar bara hur du kan vara så fin :$?

ska du säga!!!! älskar dig gumman!

Martina:
Vilka bloggar läser du?:)
Alla "storbloggare" och mina kompisars bloggar.

Maja n:
vad hände egentligen mellan dig och JW?

Jag vet inte riktigt. Jag var kanske inte redo för ett förhållande just då.

=D:
är du kär i någon just nu? eller har känslor för någon? :D

Nepp.

Anonym:
har du någon kille på g just nu?;)
Nae, jag njuter av singellivet.

Anna:
vilka är dom snyggaste leggingsen tycker du:D?

Jeansleggings tror jag:)
har du inte funderat på köpa lackleggings :D?
Nae, satsa hellre på skinnbyxor!

Anonym:
vad tänker du på om jag säger silvertejp :D?
Kidnappning, våldtäkt? haha vad ska jag tänka på..?

F:
är du intresserad av någon kille just nu ?

Det finns flera intressanta killar!

Anonym:
Vilka är dina bästa vänner?:)
Sofia och Filippa. Men jag har många vänner som jag älskar och litar på!!!!! 


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

älskar dig med baby!

2010-10-13 @ 17:32:46
URL: http://filippab.blogg.se/
Postat av: SOFIA

bästa vän <3

2010-10-13 @ 21:16:58
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0