Lycksele

Igår efter skolan så hämtade mamma upp mig och så for vi till lycksele! när vi kom fram till mormor så åt vi rabarbertårta och drack kaffe. sen tog jag mig en sväng till biblioteket för att få sitta vid datorn(mormor har ingen dator eller bredband). sen for vi till en restaurang och åt middag, jag tog en festpizza, dvs oxfilé och beasås! sen for vi hem till mormor, såg idol och kollade på tv resten av kvällen.

idag vaknade jag kvart i 8 av mig själv!!!! galet. vi åt frukost, for till dollar store och shoppade lite, besökte gravar(mormors mamma och pappa, hennes bror och min morfar..), sen fikade vi på lilla bageriet, jag åt en glasswienerbröd och kaffe, mums! sen gick jag till biblioteket, där jag sitter nu! jag ska snart gå hem till mormor och se one tree hill, och sen drar jag, mamma, mormor, moster och hennes sambo ut och äter!

ikv så ska jag förhoppningsvis vara med sofia, filippa och gänget, så jag kommer nog dra till dom direkt vi kommit till skellefteå, så jag kommer inte skriva mer idag. men imorgon är jag tillbaka och uppdaterar med lite bilder!

(det går inte att ladda upp bilder från bibliotekets datorer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0