Mys

Hallå!
Jag har haft en riktigt bra och mysig helg. så jag är helnöjd!
I fredagskväll fick jag besök av min fina vän. vi såg idol och hade det allmänt trevligt.
I lördagskväll så hade jag och syster lite girltalk och sen gick vi hem till hennes kompis aida och såg notting hill.
Idag har vi gått runt på stan, köpte ett linne och en halsduk. träffat ninas kompis martina(jättesöt! var faktiskt kortare än mig hihi). ätit på burger king! och sen har jag suttit i en buss i nästan 4 timmar.. fast det var faktiskt skönt!
Nu ska jag, mamma och pappa se film, sen ska jag sova, GODNATT!

haha förstår inte varför jag lägger ut den här bilden usch... fina hanna och sofie♥

Kommentarer
Postat av: sis

tack för i helgen, var hur kul som helst att ha dig här! kom snart igen :)

2010-09-19 @ 23:35:41
URL: http://nwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0