A whole new world

I måndags var jag lite impulsiv och tog bussen till Umeå direkt efter skolan. Spenderade även natten där. På tisdagkvällen var det tjejkväll hos Felicia. Inte så mycket mer(vad jag kommer ihåg) har hänt sedan jag skrev sist. Idag efter skolan gick jag ett tag på stan och köpte lite nödvändiga saker inför helgens festligheter. Och godis.. I veckan ska jag ha sett ut hela säsong 7 av oth. Och innan fredag ska jag ha filat och målat naglarna(fransk manikyr), städa rummet ifall jag får besök ihelgen, osv.
Nu ska jag ta mitt godis och lägga mig i sängen och börja på 7e säsongen.

Den enda bilden som togs i umeå. Jonas gulliga hund, som vart helt kär i mig hihi.

Och dagens äckliga skollunch.



ps. jag funderar på att sluta blogga

Kommentarer
Postat av: karolina

ps. du får inte sluta

2011-01-12 @ 19:09:37
URL: http://karroyeah.blogg.se/
Postat av: SOFIEEM

ps. du får inte sluta

2011-01-13 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0