all I need is your warmth

Jag överlevde, tur det! Dagen blev betydligt mycket bättre när jag fick träffa mina käraste klasskompisar. Dock var det tungt med bara så lite sömn...
Efter skolan drog jag och Sofia till Dallas, där vi träffade på Ida och Claudia och käkade med dom. Jag åt upp en hel kebabtallrik på typ 10min, fattar inte hur jag orkade... Mycket snack om utomlandsresa och vuxenlivet, spännande.
Sen drog jag och Sofia hem till mig, Filippa kom även efter ett tag. Vi kollade på resor och såg Law abiding citizen(rekommenderas!)
Imorgon ska jag förhoppningsvis vara med min saknade vän.



Saker som ska göras inom snar framtid:
- Städa rummet.
- Klippa mig. Har inte klippt mig sen i mars, så det är på tiden!
- Köpa nytt smink. Anväder bara gammalt smink från typ 2 år sedan...
- Köpa en macbook pro. Då försvinner alla mina pengar... men min dator sjunger på sista versen.
- Anmäla mig på körskolan. Övningsköra som tusan. Läsa körkortsboken. osv.
- Boka utomlandsresa!
osv. detta räcker för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0