Årsresumé 2010 (del 2)

Juli
Jobbade klart på teknobalder. Började umgås med Filippa och Sofia(jättemkt), byskefolk och arvidlu. Stadsfesten. Trästocks. Pdol. Sköna sommardagar och kvällar på stranden.





Augusti
Njöt av sommaren så mycket jag kunde. For till piteå och umeå. Festade. Färgade håret mörkt. Lekte kurragömma med dunk på min bakgård. Köpte ny mobil. Festade ännu mer. Skolan började om.




September
Såg oth hela tiden. Inspark. Tjejkvällar. for till Lycksele för att min mormor fyllde år. Började dricka massor med kaffe. Hade världens partykväll/natt. For och hälsade på syster i ö-vik. Skolan flöt på.



Oktober
Skola. Tjejkvällar. Fest. Halloween.



November
Novemberlov. Besök från piteå. Sov aldrig själv under hela lovet. firade halloween ännu en gång. Skolan började om. Tjejkvällar. Sofia fyllde år. Nya Harry Potter filmen på bio. Färgade håret ännu mörkare.



December
Filippa fyllde år. "utmaningen" var i full gång. Fest. Lucia och luciavaka. Jullov. Jag och Sofia drog till umeå. Uppesittarkväll med mormor. Julafton. Sen avslutade jag året med fest och underbara tjejer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0