Årsresumé 2010 (del 1)

Januari
Firade nyårs med min dåvarande pojkvän Arvid. Vi umgicks hela tiden, firade även ett halvår tsm. Det var många tjejkvällar, med bowling och annat mys. Hade kul på skolan med bästa klasskompisarna.




Februari
Jag och Arvid var galna och Prison Break hela tiden. Firade Arvids födelsedag. En torsdag var vi lediga från skolan, så några ur klassen drog på edda och badade. Tjejkvällar som vanligt. MP-fest.

Mars
For med några tjejer ur klassen och åt på Dallas sedan drog vi och kollade på Michael Jackson konsertet på skolan. Firade mamma som fyllde år, samt Amanda. Fick ett datum när jag skulle få ta bort tandställningen. Klippte och färgade håret, vart sjukt onöjd.






April
Följde med Arvids släkt till Sikån på påsklovet och körde skoter. Tog bort min räls. Festade. Fotade i studion. Fyllde 17 år.






Maj
Firade valborgs. Tjejkvällar. Firade Alicia.





Juni
Njöt av sommaren allt vad jag kunde. Skolavslutningen, kvällen spederades med bästa klassen på leos lekland. Syster tog studenten. Tjejkvällar. Norrhammars skolavslutning. Tog årets första dopp. Firade midsommar. Började sommarjobba på teknobalder. Jag och Arvid gjorde slut.











Del 2 kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0