Candys

Igår låg jag och såg one tree hill från klockan 4 tills kl 12 förutom en liten paus när jag åt middag.
Idag ska jag städa rummet, fila och måla naglarna sen ska jag nog fortsätta att se oth ifall om jag inte har tid att kolla ihelgen.

Mitt schema för vårterminen ser typ ut såhär. Inte dåligt med sovmorgon till 12.10 varje torsdag! Dock slutar jag 4 nästan varje dag... vi hade mkt bättre schema förra terminen! Men jag har ju bara skola tills påsklovet sen har jag APU fram till sommarlovet. Så bara några veckor(ca 15 tror jag) till med detta skitschema...

Kommentarer
Postat av: filippa

jag saknar dig ameli...<3<3

2011-01-13 @ 21:21:22
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0