I love sundays

Helgen har varit otroligt skön. Och så kommer nog resten av helgerna se ut tills snön börjar försvinna, förutom när mina vänner har sina 18-års fester!!!
Längtar och drömmer mig bort till sommaren och utlandet. Helt sjukt hur mycket jag hatar snön och kylan. fy.
Ikväll skulle egentligen Sofia och Filippa hålla mig sällskap till solsidan, men det blev inte av. Så körtkortsboken får vara mitt sällskap, lika bra, det behövs...

Har bestämt mig för att inte sluta blogga. Dock vill jag sluta blogga om mina dagar, sjukt ointressant och tråkigt för er och mig själv att läsa. orka. Men om jag ska forsätta så vill jag börja om på en ny blogg och skippa denna fjortisblogg. Vet dock inte vad jag ska döpa den till.. alla namn är typ upptagna (amelis, ameli, ameliwinnberg, ameliw, osvosv) har ni något tips?

Sommaren 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0