stupid girl

Varje gång man säger att man är lycklig så är det alltid något som händer.
Igår var jag modig nog att säga att jag var lycklig, flera gånger om. Skulle aldrig ha gjort det.
Jag är på så sjukt dåligt humör just nu. Allt började igårkväll.
Dvdn/tvn slutade fungera. Filmen vi skulle se(hedde den i datorn då) funkade inte. Min syster har fått magsjuka så nu lär väl jag också få det, fastän jag knappt har träffat henne något på flera dagar. Så nu har jag hällt i mig massor med vitpepparkorn och hälsoyogurt. Jag har sovit knappt 2 timmar inatt, så det första jag gjorde när jag vaknade var att börja gråta i mängder, och så "rolig" som min pappa är så började han reta mig, det resulterade i att jag blev på ännu sämre humör och ännu mera tårar.
Det ända positiva idag är att jag får skjuts till skolan, men då lär jag väl krocka och dö?
Aja. Vi hörs senare om jag överlever dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0